بازی سازی

لذت ببرید

بازی سازی

لذت ببرید

جک باحال

سلام به همه ی دوستان  غرض از قرار دادن این لطیفه ها در این وبلاگ فقط سرگرم کردن شماست.

با اجازه از همه ی قومیت های مهربون و پاکدل و دوست داشتنی ایرانی من خودمم ترکم و از ترکها شروع میکنم که خدایی نکرده کسی فکر نکنه ما قصد توهین رو داریم

ابتدا از ترکهای با غیرت و خون گرم و ساده دل شروع میکنم. دوستان ببخشید اگه بعضی از جوک ها درش لحن بدی بکار رفته اینا فقط برای تاثیر در میزان خنده ی شماست


یک روز یک ترکه داشته شرتش را تو رودخونه میشسته یک دفعه شرتش را آب میبره هی دنبالش میره تا بگیرتش ولی نمیتونه بعد بخاطر اینکه دلش نسوزه میگه ولش کن بابا اینقدر توش گوزیده بو

.

.

.

.

.

.

چند تا ترک میرن سینما . فیلم راز بقا رو داشته پخش می کرده . تمساحه آروم آروم میاد و آهو رو می خوره.همه ناراحت میشن . تمساحه میره پای خر رو بخوره با یه جفتک پوز تمساحه رو داغون میکنه . یه دفعه ترکه بلند میشه میگه محمدیاش صلوات

.

.

.

.

.

.

.

یه بار، تهرونیه و رشتیه و عربه، گیر آدمخوارها می‌افتند. آدمخورها بهشون میگن که طول معامله‌هاتون رو با هم جمع می‌کنیم، اگه از 100 سانت بیشتر شد ولتون می‌کنیم. عربه میاد و 90 سانت میذاره. تهرونیه هم 9 سانت میذاره. رشتیه هم 1 سانت رو جور میکنه و خلاص میشن. تو راه بازگشت، عربه میگه: "اگه من رو نداشتین چیکار می‌کردین؟". تهرونیه میگه: "اون 9 سانت من خیلی مهم بود.". رشتیه میگه: "چی میگید بابا! شانس آوردید که من امروز تونستم شق کنم.

.

.

.

.

.

.

.

از زن رشتیه میپرسن: نظر شما راجع به شوهرتون چیه؟ میگه: والله این شوهر من مثل موبایل میمونه ! میپرسن: آخه چه ربطی داره؟! زنه میگه: والله صبح تا شب که در دسترس نیست، شبم که آنتن نمیده!!!

.

.

.

.

.

.

رشتیه به زنش میگه اگه من بمیرم شوهر میکنی زنش میگه اره مرده میگه دوسشم داری زن رشتیه میگه اره رشتیه یه خورده فکر میکنه میگه واسش ابگوشتم درست میکنی زنش میگه نه

رشتیه میگه چرا زنش میگه اخه قورمه سبزی دوست داره

.

.

.

.

.

.

به ترکه میگن تا حالا گول خوردی میگه نه گول گویه گول ادمو میخوره

.

.

.

.

.

.

.

سر کلاس انگلیسی به ترکه میگن با کریستال جمله بساز میگه : my kir is tall.

.

.

.

.

.

.

.

مداحه میگه: چراغ ها رو خاموش کنین ببرمتون کربلا , چند دقیقه بعد چراغ ها رو که روشن میکنن میبینن همه ساک به دست وایستادن دم در , مداحه میگه شما ها ترکین؟ میگن نه, ما لریم , ترکا تو اتوبوسن

.

.

.

.

.

.

لره ۱نفرو تو خیابون میبینه میگه : ببخشید من شما رو تو دبی ندیدم؟ یارو میگه : نه آقا من اصلا دبی نرفتم. لره میگه : چه جالب اتفاقا منم تا حالا دبی نرفتم ، حتما ۲ نفر دیگه بودن

.

.

.

.

.

.

ترکه داشته رادیو پیام گوش میداده،‌ گزارشگره میگفته: راه بهارستان به امام حسین بسته‌است، راه انقلاب هم به امام حسین بسته‌است
‌ترکه میگه:‌ باشه بابا بستس که بستس، دیگه چرا هی قسم میخوری

.

.

.

.

.

.

ترکه و رشتیه میرن جهنم . رشیته می پرسه چه جوری مردی؟ ترکه میگه از سرما تو چی ؟ میگه من از تعجب ! رفتم خونه دیدم زنم خوابیده همه جا رو گشتم ، توی اتاق ، زیر تخت ، توی انباری ، توی کمد ، خلاصه دیدم هیچ کس نیست از تعجب سکته کردم ترکه گفت : خاک بر سرت اگه توی فریزر رو می گشتی نه من می مردم نه تو

.

.

.

.

.

.

.

از لره می پرسن آرزوت چیه؟ میگه: دکتربشم از اتاق عمل بیام بیرون بگم: متاسفم

.

.

.

.

.

.

لره با شلوار ورزشی میره مسجد بهش میگن چرا با شلوار ورزشی اومدی مسجد ؟
میگه امروز مسابقه قرآن دارم!

.

.

.

.

.

.

.

.

رشتیه اتوبوس دو طبقه میبینه میره به راننده میگه این کجا میره راننده میگه میره انقلاب بعد میره میشینه طبقه بالا به بغل دستیش میگه این طبقه ی بالا کجا میره طرف میگه میره تو کس ننت

رشتیه میگه ااااااااا چه جالب خط واحد به کس ننه ی منم خط کشیده

.

.

.

.

.

.

یا رو با ماشین تویوتا کمریش وایساده بوده یهو یکی با نیسان میزنه ماشینشو از پشت دربو داغون میکنه راننده نیسان میاد پایین میگه اقا غلط کردم پول ندارم هیچ چی ندارم راننده تویوتا بهش میگه عیب نداره برو بعد راننده تویوتا راه میافته که بره سر چهار راه که میرسه چراغع قرمز بوده وای میسه یه دفه یکی از پشت میزنه بهش میخواد پیاده شه راننده بهش میگه عمو برو منم نیسانییم

.

.

.

.

.

.

.

یه روز یه ترکه میره عربستان میخواسته ک.ا.ن.د.و.م بخره نمیدونسته چی بگه هی فکر میکنه اخرش میره کیرشو میزار رو میز دارو خونه چی و پولم میزاره اونجا عربه هم فک میکنه شرط بندیه

ک.ی.ر.ش.و میزاره رو میز پولارو بر میده

.

.

.

.

.

.

.

.

لره توی جبهه بیسیم چی بوده زنگ میزنه میگه : آقا 5 تا عراقی دستگیر کردم بیاید ببرید میگن خودت بیار .... میگه نه شما بیاین اینا نمیذارن من بیام!!

.

.

.

.

.

.

.

یه آمریکاییه می خواد حال اردبیلیه رو بگیره میبرتش امریکا بهش میگه زمین رو بکن اونم می کنه. بعد از ده متر کندن میرسن به یه سیم. امریکاییه میگه این یعنی ما صد سال پیش تلفن داشتیم. ترکه میگه حالا تو بیا بریم اردبیل. اونجا بهش یه بیل میده میگه بکن صد متر می کنن به هیچی نمیرسن 500 متر میکنن به هیچ چی نمیرسن 1کیلو متر میکنن به هیچ چی نمیرسن بعد ترکه میگه بدبخت ببین ما هزار سال پیش موبایل داشتیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد